|
Manage Email Signatures centrally from your Desktop - For All Users extend your brand and promote your products, services, special events and news
|
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
PalleFC Just popping in
|
| Posted: Thu Nov 05, 2009 11:29 am Post subject: AD-flettefelt i link konverteres til lower case |
|
|
Når jeg skriver nedenstående:
| Code: | | <a href="http://((XtensionAttrib9))">((XtensionAttrib9))</a> |
Konverterer Cockpit for emailsignature v. 5.5.0 det til:
| Code: | | <A href="http://((xtensionattrib9))">((XtensionAttrib9))</A> |
Det medfører, at jeg ikke får lov til at gemme signaturen med de ændringer jeg har lavet, da den siger at feltet er case sensitiv.
Det har tidligere virket med den pågældende kode i v. 5.5.0, dog aner jeg ikke om den hele tiden har konverteret til lower case.
Jeg har prøvet samme fejl på 2 forskellige installationer af Cockpit.
Er det en kendt fejl? Og er der en simpel løsning?
/Palle Fast
Ringsted |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1925 Location: Stoevring, Denmark
|
| Posted: Thu Nov 05, 2009 6:00 pm Post subject: |
|
|
Hej Palle,
Jeg kan bekræfte at din observation er en fejl som jeg kan genskabe i version 5.0, 5.5 og 7.0.4 (seneste version).
Jeg kan godt komme så langt at jeg får lov at gemme, men når jeg previewer, så kommer fejlen.
Prøvede så Cockpit 4.9.2 og her kan HTML gemmes og previewes OK, så fejlen må være opstået fra version 5.
Jeg har nu rapporteret din observation som en fejl.
Jeg har desværre ikke umiddelbart en workaround klar - andet end at undgå brug af felter i links. _________________ </Jesper> | Manage Email Signatures from your Desktop | Test Email Signature in All In-boxes | Email Signature Showcase |
|
| Back to top |
|
 |
Bjarne Mess Certified Professional

|
| Posted: Thu Nov 05, 2009 7:16 pm Post subject: |
|
|
Problemet er i editoren, som validerer html'en. Alt hvad der stå indenfor href konverteres til lower case, hvilket er ret irriterende, da det er case sensitivt. Bemærk, at det virker fint, hvis man gør det i code view, og aldrig switcher til design view for at gemme.
Der er ikke rigtig nogen god løsning på det, udover at vi må indbygge nogle flere checks som gør dette mere forståeligt.
Mvh Bjarne |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|