|
Manage Email Signatures Centrally - For All Users extend your brand and promote your products, services, special events and news
|
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
pov Just popping in
|
| Posted: Thu May 15, 2008 9:37 am Post subject: Fejl i version 5.0 |
|
|
Hej support,
Vi har opgraderet cockpit til version 5.0, og har i den forbindelse fået problemer med flere funktioner i programmet, dels funktionen STATUS MONITOR, dels funktionen CHECK FOR UPDATES (RSS).
Når vi klikker på disse funktioner går programmet ned, og processen cockpit.exe hænger i taskmanager, hvor den bruger 50%.
Vi har fulgt jeres vejledning til opgradering, og vi har fejlsøgt ved at connecte til standard settings.mdb, som I har foreslået en anden bruger. Når vi bruger standard settings.mdb får vi ikke fejlen.
Vi har også sammenlignet tabeller i standard settings.mdb med vores drift settings.mdb, og kan ikke umiddelbart se forskel.
Programmet er installeret på en PC og vi kører det i driftsmiljø. Vi anvender en valid key, så nu kan vi ikke komme videre i fejlsøgningen. Håber I kan hjælpe  _________________ Pernille Overgaard |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1940 Location: Stoevring, Denmark
|
| Posted: Thu May 15, 2008 10:49 am Post subject: |
|
|
Hej Pernille ...
Der er noget som tyder på en opstået fejl i settings databasen.
Jeg kan foreslå følgende:
1) Prøv at åbne DB i Access og vælg repair.
2) Slå over på Engelsk sprog i File menu (jeg har konstateret flere fejl på det danske sproglag, da det ikke er færdigt i v.5).
Hvis det ikke hjælper, så henvend dig igen her eller på telefon.
Så guider jeg dig igennem en overførsel af informationer fra nuværende Access til standard (som er OK).
Det mest driftsikre er altid at benytte SQL settings DB. Hvis du har en SQL Server, så er DB sat op på 5 min. ved at følge denne vejledning. _________________ </Jesper> | Test Email Signature | Showcase |  |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|