| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
irvold Just popping in
|
| Posted: Wed Jun 06, 2007 1:51 pm Post subject: Fejl ved åbning af settings.mdb |
|
|
Hej,
når jeg forsøger at connecte til min settings.mdb siger den unrecognized database format -2147467259
Hvad kan jeg gøre? |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1940 Location: Stoevring, Denmark
|
| Posted: Wed Jun 06, 2007 3:13 pm Post subject: unrecognized database format -2147467259 |
|
|
Det kan skyldes en netværksfejl.
I så fald er fejlen periodisk og du kan connecte til databasen når du placerer den på dit C-drev.
Hvis ovenstående ikke er tilfældet, så prøv og se om du kan forbinde til den database som følger med installationen og som ligger i Programmer -> Office add-on -> eMailSignature.
Hvis den lokale database virker så er der sket noget med din database på netværket. Vi kan godt prøve at reparere den, men alternativt kan du hente en ny tom her.
Lad mig høre hvad du finder ud af? |
|
| Back to top |
|
 |
irvold Just popping in
|
| Posted: Thu Jun 07, 2007 5:19 am Post subject: |
|
|
Jeg har en gamel version, der ligger samme sted på netværket, den kan jeg godt åbne.
Hvad skal der til for at reperere databasen?
Mvh
Daniel |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1940 Location: Stoevring, Denmark
|
| Posted: Thu Jun 07, 2007 6:33 am Post subject: Fejl ved åbning af settings.mdb |
|
|
Har du ikke en backup af databasen?
Hvis du ønsker den repareret, så sender jeg den til vores udviklingsafdeling i London.
Det koster 1.400 kr. og der er ikke garanti for at det lykkes.
Overvej at opgradere til v.4.8.2.
Åben den beskadige database i Access og manuelt kopier koderne over i notepad.
Herefter er det let at oprette skabeloner i Cockpit (som det hedder i den nye version 4). |
|
| Back to top |
|
 |
|