| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
PCSG Quite a regular
|
| Posted: Tue Sep 09, 2008 1:31 pm Post subject: HTML som signatur |
|
|
Hej igen
Jeg har siddet og konstrueret en lille fin signatur i Frontpage, så ville jeg høre om der var mulighed for at integrere den ind i cockpittet?
Har set der er en knap der åbner .html sider, ved siden af Insert Field, hvis du laver en ny signatur. Men skal man så bare lægge de billeder signaturen bruger ind i databasen og så åbne index.html filen?
Bare fordi det er begrænset hvor flotte signature du kan lave inde i selve cockpittet.. Der er ens muligheder meget begrænset syntes jeg.
Mvh Peter - PC System Gruppen A/S  |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1940 Location: Stoevring, Denmark
|
|
| Back to top |
|
 |
PCSG Quite a regular
|
| Posted: Tue Sep 09, 2008 1:56 pm Post subject: |
|
|
Det ser sådan ud når jeg prøver og åbne en HTML fil som en ny signatur:
 |
|
| Back to top |
|
 |
PCSG Quite a regular
|
| Posted: Tue Sep 09, 2008 2:01 pm Post subject: |
|
|
Jamen hvis jeg bare kopiere koden fra Frontpage, så kommer det til at se ud som for oven ... Jeg har lagt de der billeder ind i databasen men det virker stadig ikke..
Signaturen skal se således ud:
 |
|
| Back to top |
|
 |

|
| Posted: Tue Sep 09, 2008 4:20 pm Post subject: |
|
|
Jeg kan se at du er ved at lave en ny signature. Der er code view en "papyrusrulle" yderst til venstre - den klikker du på og indsætter koden. Så klikker du på den igen for at komme tilbage til design view og indsætte felter fra din datakilde.
Dit design er rimeligt avanceret og kræver en grundig test på Outlook 2007 som ikke er så god til HTML som i tidligere versioner, som benyttede Explorer til at læse HTML. _________________ </Jesper> | Test Email Signature | Showcase |  |
|
| Back to top |
|
 |
PCSG Quite a regular
|
| Posted: Wed Sep 10, 2008 7:45 am Post subject: |
|
|
Yes jeg har godt fat i hvordan man sætter koden ind osv..
Nu har jeg så prøvet og lave en simpel firkant i Frontpage, kopiere koden ind i Code view, hopper tilbage til design view men ingen firkant?.. Jeg kan godt markere firkanten men kan ikke se den, som om den ligger bag ved billedet.. Det er jo almindelig HTML Frontpage laver right? jeg mener, om man skal sætte en speciel kode ind i Cockpit i selve html koden for at koden fra Frontpage virker? |
|
| Back to top |
|
 |

|
| Posted: Wed Sep 10, 2008 8:26 am Post subject: |
|
|
Jeg kan ikke supportere Frontpage, men hvis du kopierer din kode og uddyber hvad du ønsker, så skal jeg prøve at kigge på det.
Du skal altid validere din HTML op imod W3C standarden. _________________ </Jesper> | Test Email Signature | Showcase |  |
|
| Back to top |
|
 |
|