|
Manage Email Signatures Centrally - For All Users extend your brand and promote your products, services, special events and news
|
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Bluefish Not too shy to talk
|
| Posted: Fri Nov 02, 2007 9:34 am Post subject: Jeg troede lige det virkede |
|
|
Hej
Endenlig har jeg fået testet 4.9.1 jeg var eller ved at opgive. Vild jubel og dans på bordet da jeg kunne koble den til en gruppe til en given periode, men nu fortsætter kampagnen ud over perioden . Jeg får nu datofelter op i kampagne feltet for start men ikke for Ends. jeg gætter mig til at vælge en dato den viser ikke noget i dato felterne med måned og år dukker op.
Kunne man føje en funktion til således at man kan slette indholdet i brugernes nuværende signatur mappe således at gamle signature forsvinder? |
|
| Back to top |
|
 |
Bluefish Not too shy to talk
|
| Posted: Fri Nov 02, 2007 9:39 am Post subject: Skulle have været føjet til følgende tråd |
|
|
http://www.emailsignature.eu/phpBB2/viewtopic,p,1226.html
I øvrigt har jeg et problem med en enkelt maskine hvor brugerne skifter imellem signature engelsk og dansk. Default er den danske signatur koblet på men skifter hun til den engelske og herefter til den danske igen så bliver den danske blank. Word er default e-mail editor |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1940 Location: Stoevring, Denmark
|
| Posted: Fri Nov 02, 2007 1:47 pm Post subject: Geninstallér Cockpit |
|
|
Jeg ved ikke hvordan du har opgraderet, men problemet med den manglende dato tyder på en fejl i en standard windows komponent.
Prøv at afinstallere eMailSignature og geninstaller (hele pakken) og connect til settings.mdb.
Den ene bruger med Word som skifter mellem dansk og engelsk, kræver en nærmere forklaring på hvad vedkommende gør. For det er en standard feature i Outlook at der kan skiftes mellem forskellige signaturer.
Det har jeg ikke oplevet problemer med før ... |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|