| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
cami Just can't stay away
|
| Posted: Mon Mar 14, 2011 7:44 am Post subject: Kampagne hæfter sig på den forkerte signatur |
|
|
Hey - jeg har et problem med en kampagne. Den hæfter sig på den forkerte signatur.
Det er lidt noget skrammel, for jeg havde oprettet en test-signatur som kampagnen skulle testes på så den kun gjaldt for min bruger, men i stedet hæftede kampagnen sig på en signatur, som alle brugere får skudt ud og bruger som standard svarsignatur... Så er der altså en del brugere rundt omkring som har denne kampagne med i de svar, de sender.
Hvad kan det skyldes - og hvordan får vi det rettet?
Mvh. - Carsten |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1940 Location: Stoevring, Denmark
|
| Posted: Mon Mar 14, 2011 11:01 am Post subject: |
|
|
Hej Carsten,
Tja ... jeg har brug for at se din log fil så jeg kan se dit setup.
Du må gerne sende direkte til min email, så ringer jeg til dig. _________________ </Jesper> | Test Email Signature | Showcase |  |
|
| Back to top |
|
 |
|
| Posted: Wed Mar 16, 2011 8:36 am Post subject: Hm... |
|
|
Hej igen.
Jeg er klar over, du tror jeg har kuller nu, men det ser faktisk ud til at spille. Jeg er ret sikker, jeg ikke har sat flueben ud for den forkerte signatur tidligere... Kan ikke sige hvad der er sket, men det spiller altså nu. _________________ Mvh. - Carsten |
|
| Back to top |
|
 |

|
| Posted: Wed Mar 16, 2011 9:28 am Post subject: |
|
|
Godt at høre Carsten - og tak for din tilbagemelding!
Det gør ikke noget at have "kuller", bare man har selverkendelse til at indrømme det ...  _________________ </Jesper> | Test Email Signature | Showcase |  |
|
| Back to top |
|
 |
|
| Posted: Tue Mar 29, 2011 7:52 am Post subject: Kampagner... |
|
|
Hej Jesper.
Så har jeg dælme det samme problem igen - kampagner følger den forkerte autosignatur. Hvilke filer skal du bruge? _________________ Mvh. - Carsten |
|
| Back to top |
|
 |

|
| Posted: Tue Mar 29, 2011 9:31 am Post subject: |
|
|
Hejsa ...
Log filen vil altid vise dig hvordan Sign.exe når frem til hvem som skal have hvilke signaturer - og også hvem som skal bære hvilke kampagner.
Bare send den til min email, så kigger jeg på den og kommer med nogle kommentarer - det kan også være jeg ringer ...  _________________ </Jesper> | Test Email Signature | Showcase |  |
|
| Back to top |
|
 |

|
| Posted: Tue Mar 29, 2011 11:39 am Post subject: |
|
|
Opgraderet til version 7.5 (fra 7.3 og 7.5 Beta af Sign.exe).
Der ser ud til at have løst problem. _________________ </Jesper> | Test Email Signature | Showcase |  |
|
| Back to top |
|
 |
|