Managing email signatures?
Click download Free Trial
Manage Email Signatures Centrally - For All Users
extend your brand and promote your products, services, special events and news

Your eMailSignaturer resource    Receive answers in my inbox    Add URL in your RSS reader    Join us on Facebook     RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
LiveZilla Live Help

Kampagne under "indsæt signatur"

Post new topic   Reply to topic    email signatureManage Email Signatures Centrally - For All Users Forum Index -> Dansk, Svensk og Norsk Support
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Jette
Just popping in

Posted: Tue Oct 31, 2006 1:12 pm    Post subject: Kampagne under "indsæt signatur" Reply with quote

Jeg har oprettet ny kampagne, som jeg gerne vil have man bl.a. selv kan hente via indsæt signatur, men kan ikke huske hvordan jeg får den smidt derover??

Håber du kan hjælpe - takker
Jette
Back to top
View user's profile Send private message
Jette
Just popping in

Posted: Tue Oct 31, 2006 2:32 pm    Post subject: Reply with quote

Jeg uddyber lige; I command Center for emailsign. er kampagnen med under signaturer til denne bruger, men vises ikke over under "indsæt signatur".
Jeg kan selvfølgelig hente kampagnen under indstillinger i MS outlook men mener at huske, der er en løsning så alle kan hente kampagnen herfra!
Back to top
View user's profile Send private message
Jesper Frier
Certified Professional
Certified Professional

Posted: Fri Nov 03, 2006 9:13 pm    Post subject: 100% målrettet kampagne Reply with quote

Vi drøftede det over telefonen, men hermed info til andre:

1) Du oprette en ny skabelon - med ét felt som ikke indeholder data (der skal være et felt tilknyttet for at kunne oprette skabelon).
2) Nu har du en skabelon (som i dette tilfælde er en kampagne) som du kan distribuere til brugere .
3) Brugerne kan selv vælge kampagnen når den vurderes at være relevant for modtageren.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Post new topic   Reply to topic    Manage Email Signatures Centrally - For All Users Forum Index -> Dansk, Svensk og Norsk Support All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Add URL in your RSS reader | About Us | Terms and conditions | © 2012 eMailSignature North America, Inc. and eMailSignature Aps.