|
Manage Email Signatures Centrally - For All Users extend your brand and promote your products, services, special events and news
|
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Perzk Just popping in
|
| Posted: Thu Jul 31, 2008 9:34 am Post subject: kampagnegrupper uden AD?? |
|
|
Jeg syntes det er en stor mangel, at man ikke kan lave gruppeinddeling hvis man ikke bruger AD.
Vi kan ikke bruge AD og bruger derfor en Access DB, som fungerer fint indtil videre, men vi ville gerne kunne køre forskellige kampagner til forskellige brugergrupper. Det kan jeg ikke umidelbart se man kan gøre?
Det kunne være smart hvis man kunne vælge kolonne i bruger DB som skulle indikere gruppetilhørsforhold. F.eks. er der i vores bruger DB en kolonne hvor der står hvilken afdeling en bruger sidder i. Kunne man så definere denne kolonne som en slag gruppekolonne og så vælge kampagner til de forskellige grupper, så kunne det altså være smart.
Jeg håber funktionen eller en lign. vil blive indført i fremtidig version.  |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1940 Location: Stoevring, Denmark
|
| Posted: Thu Jul 31, 2008 9:54 am Post subject: Global settings |
|
|
Hvad er årsagen til at du ikke kan benytte AD som datakilde?
Kan du ikke vælge denne Global Setings og så kopiere signatur så hver afdeling har deres egen?
Så opnår du det du ønsker, og da signatur design er statisk, kræver det ikke meget vedligehold med flere signaturer ...
| Perzk wrote: | | Det kunne være smart hvis man kunne vælge kolonne i bruger DB som skulle indikere gruppetilhørsforhold. F.eks. er der i vores bruger DB en kolonne hvor der står hvilken afdeling en bruger sidder i. Kunne man så definere denne kolonne som en slag gruppekolonne og så vælge kampagner til de forskellige grupper, så kunne det altså være smart. |
Tak for dit forslag som jeg opretter som feature request. Jeg ved dog ikke om det indføres, da 95% af alle kunder benytter AD som datakilde.
Måske kan Rule Based deployment virke for dig, men det vil kræve at dine kampagner er en del af signatur designet, da det er signaturerne du styrer via regler.
Dette værktøj kræver licensiering, men hvis du kan bruge det, så kontakt mig på jf(at)officeaddon.com da det er beregnet til kunder som ikke benytter AD som datakilde.. _________________ </Jesper> | Test Email Signature | Showcase |  |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|