|
Manage Email Signatures centrally from your Desktop - For All Users extend your brand and promote your products, services, special events and news
|
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
thomasknudsen Just popping in
|
| Posted: Wed May 05, 2010 1:39 pm Post subject: Kørsel af Sign.exe har kun sporadisk effekt |
|
|
Version 7.3.0, Enterprise, lokal Access Database på en Windows 7 pro computer.
1. Jeg starter Cockpit 7.3.0, kører Sign.exe og signatur kommer normalt ud på min pc.
2. Så retter jeg noget eller sletter manuelt signaturfiler på pc. Kører sign.exe igen for at teste deployment. Intet sker.....
3. Så lukker jeg cockpit, omdøber settings.mdb til noget andet.
4. Starter cockpit igen, der startes en installation, peger på MSI pakken og lader den oprette en ny settings.mdb og så kan den deploye en testsignatur.
5.Lukker cockpit og omdøber drift database til settings.mdb igen.
6. Starter Cockpit og kører sign.exe. Så kan den meget ofte igen sende en rigtig signaturfil ud....
Det er sgu da underligt og ikke særligt betryggende. I logfilen ser det ud til at sign.exe slet ikke har kørt, men det kan jeg se at den gør via Taskmanageren. |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1925 Location: Stoevring, Denmark
|
| Posted: Wed May 05, 2010 4:06 pm Post subject: |
|
|
Hej Thomas,
Det lyder meget mærkeligt ... lokal afvikling virker "lige ud af pakken" - og version 7 er certificeret til Windows 7.
Kører du Sign.exe fra Cockpit - og også settings.mdb lokalt - fra \programmer\eMailSignature\ ?
Cockpit > Setup > Test in my Outlook (det er lokal afv. af Sign.exe)
Det skal virke ... Du tester om Sign.exe er kørt i Status Monitor;
Cockpit > Diagnostics > Status Monitor
Gir' det mening? Du må gerne kontakte mig på 2785 3000 _________________ </Jesper> | Manage Email Signatures from your Desktop | Test Email Signature in All In-boxes | Email Signature Showcase |
|
| Back to top |
|
 |
thomasknudsen Just popping in
|
| Posted: Thu May 06, 2010 1:38 pm Post subject: |
|
|
Hej Jesper og tak for kvikt svar.
Jeg kører det hele lokalt i test-fasen
Jeg har simpelthen været i alle kroge af løsninger og også testet det på lokalt XP miljø. Samme fejl.
Så tænkte jeg om DataExecutionPortection kunne være slået til for alt men nej. Slog det til og lave undtageler for cockpit.exe. og sign.exe. Ingen ændring
Men lægger jeg sign.exe og databasen i drift på vores netværk og deployer via script i GPO, så virker den hver gang. Og det er jo det vigtigste  |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|