|
Manage Email Signatures Centrally - For All Users extend your brand and promote your products, services, special events and news
|
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
QuyVan Quite a regular
|
| Posted: Fri Sep 07, 2007 9:47 am Post subject: Logo ser skævt ud i outlook 2007 |
|
|
Hej Jesper
Vi begynder at gå fra Outlook 2002, 2003 til Outlook 2007, men i Outlook 2007 kan vi ikke få vores logo til at vise korrekt.
Når vi første gang opretter en ny mail i Outlook 2007, så ser logoen normalt ud ellers ser logoen skævt ud.
Når jeg i min Outlook 2003 vælg egenskaber af en skævt logo fra en mail som er sendt fra Outlook 2007, får jeg vist følgende i Billedkilde: "outbind://47/cid:image001.jpg@01C796EC.8A86D950".
På et normalt billede skal Billedkilde vise: "file:///P:/Adminst/eMailSignature/Pictures/bank_logo_sml.jpg"
Jeg håber, at det er nok info til at finde fejlen.
Vh
Quy |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1940 Location: Stoevring, Denmark
|
| Posted: Fri Sep 07, 2007 11:02 am Post subject: outbind |
|
|
Hej Quy,
Har du billed i din svar signature, så læs denne FAQ.
Hvis du ikke har billed i svar, så vil jeg tro du har glemt 'http://' i koden til dit billed? De koder du skriver er fejlagtige og skyldes forkert anvendelse af designer i Cockpit.
Kopier lige koden fra den skabelon du omtaler?
Vh
Jesper |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|