|
Manage Email Signatures Centrally - For All Users extend your brand and promote your products, services, special events and news
|
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
teje Just popping in
|
| Posted: Mon Sep 10, 2007 10:44 am Post subject: Min Installation/opsætning er pist væk !!! |
|
|
Bjarne var forbi og opdatere mit "command center" til den nyere cockpit v. 4.8.6. alt har sådan set kørt som det skulle og tror kun jeg en gang har rettet en kampange.
men altså her for et par ugersiden var det som om at fra den ene dag til anden tabte alt information der var lagt ind i programmet og var totalt tilbage til et helt tom cockpit!
jeg opdagede at min licens nøgle heller ikke var der mere, og den har jeg så som det eneste sat ind igen, i håb om det bragte al den anden information tilbage også. men ark nej....
Hælp mig please, jeg bliver kanøfled af bruger som er træt af de ingen signatur har :/
 _________________ IT System Consultant
Teis Spang Jensen
buy aid group A/S |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1940 Location: Stoevring, Denmark
|
| Posted: Mon Sep 10, 2007 11:49 am Post subject: Check din connection string til settingsdatabasen |
|
|
Check din connection string til settingsdatabasen. Enten under Application Settings eller via Deployment menuen.
Hvis du ikke allerede bruger UNC sti, så vil jeg anbefale det fremfor mappede drev. |
|
| Back to top |
|
 |
teje Just popping in
|
| Posted: Thu Sep 13, 2007 10:42 am Post subject: Re: Check din connection string til settingsdatabasen |
|
|
| Jesper Frier wrote: | Check din connection string til settingsdatabasen. Enten under Application Settings eller via Deployment menuen.
Hvis du ikke allerede bruger UNC sti, så vil jeg anbefale det fremfor mappede drev. |
Super nu spiller det hele igen. tak for hjælpen.... _________________ IT System Consultant
Teis Spang Jensen
buy aid group A/S |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|