| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
mc@uhrenholt.com Quite a regular
Joined: 04 Sep 2007 Posts: 15 Location: Svenstrup/Middelfart
|
| Posted: Wed Jan 20, 2010 8:36 am Post subject: Problem med kampagne prioritering |
|
|
Hej,
Jeg har et iøvrigt velfungerende setup, hvor jeg har tilføjet kampagne nr 2 for udvalgte AD grupper.
Kampagne nr. 2 er sat på som "priority" group, da flere af gruppemedlemmerne også indgår i AD grupper som får kampagne nr. 1.
Denne prioritering ser ikke ud til at ræde i kraft ..
Hvor kan dette være gået galt .. _________________ BR
Michael
Version 7.0.4 |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1925 Location: Stoevring, Denmark
|
| Posted: Wed Jan 20, 2010 11:48 am Post subject: View last generated signature for this user |
|
|
Det kan måske også være AD gruppen for kampagne 2 som er problemet (jeg kalder den fremover gruppe 2).
Lad os få afdækket det først ...
>>> Er der nogen personer - i gruppe 2 - som får kampagne?
En let måde at se det er ved at vælge "View last generated signature for this user" ved at højre klikke på bruger i Status Monitor (Diagnostics).
>>> Er gruppe 2 en security gruppe som er en del af en anden gruppe? _________________ </Jesper> | Manage Email Signatures from your Desktop | Test Email Signature in All In-boxes | Email Signature Showcase |
|
| Back to top |
|
 |
|
| Posted: Wed Jan 20, 2010 3:19 pm Post subject: Re: View last generated signature for this user |
|
|
>>> Er der nogen personer - i gruppe 2 - som får kampagne?
Kampagne 2 tildeles faktisk flere grupper, (samme afdeling på flere lokationer) hvor personer i FR får kampagnen, men i DK får de den ikke ..
>>> Er gruppe 2 en security gruppe som er en del af en anden gruppe?[/quote]
Det er en security - Universal direkte i en OU _________________ BR
Michael
Version 7.0.4 |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1925 Location: Stoevring, Denmark
|
| Posted: Thu Jan 21, 2010 7:38 am Post subject: |
|
|
Jeg kan ikke helt gennemskue din gruppestruktur som er vigtig når du har valgt at arbejde med Security grupper.
Prøv at oprette en Distributionsliste - som altid virker helt uproblematisk - og prøv så at udrulle kampagnen til denne gruppe.
Hvis det virker efter hensigten, så er det security groups som er problemet.
Hvis det heller ikke virker, så må vi se på prioriteringen.
Da vi ikke har rapporteringer om problemer med gruppe prioriteringer, så er jeg tilbøjelig til at mene at problemet stammer fra brugen af security groups. _________________ </Jesper> | Manage Email Signatures from your Desktop | Test Email Signature in All In-boxes | Email Signature Showcase |
|
| Back to top |
|
 |
|
| Posted: Thu Jan 21, 2010 1:35 pm Post subject: |
|
|
Ændring til distributionsliste virkede efter hensigten ..
Organisationen er opbygget af security groups, og disse virker ikke hvis de tilføjes til distributionslisten, jeg skulle finde alle personerne enkeltvis og tilføje dem til distributionslisten ..
Tak for hjælpen. _________________ BR
Michael
Version 7.0.4 |
|
| Back to top |
|
 |
|