|
Manage Email Signatures Centrally - For All Users extend your brand and promote your products, services, special events and news
|
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Ulla Quite a regular
|
| Posted: Wed Oct 29, 2008 8:01 am Post subject: Signatur-tilknytning i Cockpit forsvinder |
|
|
Brugere i Cockpit, som længe har haft en fungerende signatur, mister deres tilknytning til signaturerne, når jeg geninstallerer deres PC (og dermed Outlook).
Pludselig får de ikke længere deres signatur på den nye computer - når jeg kigger i Cockpit under Individuelle brugere, er den tom for den pågældende bruger. Kun fluebenet, der siger at disse individuelle settings skal overskrive gruppeindstillingerne er tilbage, valg af signaturer er forsvundet.
Og signaturen var jo tilknyttet før, at jeg formaterede computeren.
Ved I hvad der sker?
Det er kun brugere, der har fluebenet i Individuelle settings, hvor det sker.
Jeg kører Access-database. |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1940 Location: Stoevring, Denmark
|
| Posted: Wed Oct 29, 2008 9:25 am Post subject: |
|
|
Det er sikker fordi der ikke findes en Outlook profil på den nye PC. Signatur mapperne i profilen genereres først når den første signatur oprettes i Outlook.
Du kan prøve at køre logon med den nye version af Sign.exe (v.5.3 Beta) som viser dig om det er forklaringen.
Jeg ringer til dig og giver dig link til v.5.3 som endnu ikke er frigivet. Vores egen test har vist at v.5.3 godt kan distribuere til brugere uden en 'dummy' signatur, men lad os se om du har samme oplevelse ...  _________________ </Jesper> | Test Email Signature | Showcase |  |
|
| Back to top |
|
 |
Ulla Quite a regular
|
| Posted: Tue Jun 07, 2011 12:02 pm Post subject: Valgte signaturer ved individuelle brugere forsvinder |
|
|
Jeg er siden starten af denne tråd overgået til SQL, men nu kommer problemet igen.
Stort set identisk, men nu har de bare ikke fået en ny PC (eller Outlook-profil).
Jeg vedlægger screendumps fra eMailSignature-prgrammet og fra SQL-tabellen selv.
Problemet opleves ikke ude ved brugeren, så længe de ikke skal have ændringer - men skal de have det, kan man jo ikke rekonstruere hvilke individuelle settings der var tidligere.
Jeg ved ikke, hvor mange brugere, det drejer sig om, men da jeg var kommet til K, havde jeg allerede set 10 med problemet.
Har prøvet at vedhæfte 4 screendumps, men det går vist over min forstand - sender dem på mail til dig, Jesper. |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1940 Location: Stoevring, Denmark
|
| Posted: Tue Jun 07, 2011 12:50 pm Post subject: |
|
|
Ulla er nu connected med "eMailSignature_Superuser" fra standard script som vi ved har de fornødne rettigheder.
Tinna (Super bruger) connectes med samme credentials til SQL databasen.
Nu monitorerer Ulla/Tinna om individual settings forsvinder.
Status følger senere. _________________ </Jesper> | Test Email Signature | Showcase |  |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|