| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
ThomasA Not too shy to talk
|
| Posted: Fri Sep 28, 2007 7:38 am Post subject: Signatur vedhæfter fejlagtigt billeder |
|
|
Vi har nu flere gange oplevet at signaturer ved vidresendelse vedhæfter sig som billeder istedet for at vise sig. Det er ikke noget der sker ofte, men vi vil gerne det til livs så det slet ikke sker. Er det noget i har oplevet eller kan afhjælpe?
Sådan ser det ud i outlook:
http://upload3.postimage.org/305840/photo_hosting.html |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1940 Location: Stoevring, Denmark
|
| Posted: Sat Sep 29, 2007 6:51 am Post subject: When a HTML email contains pictures located on the internet |
|
|
Når du vælger at embedde (indlejre) billeder i email og sender til en modtager som kun accepterer RTF eller TXT format vil du have problemet, da embeddede billeder er en del af emailen. Der er meget få af disse modtagere, men de findes - stadig ...
Hvis du helt vil undgå det, så skal du linke til billeder i stedet og sikre at "When a HTML email contains pictures located on the internet ..." ikke er markeret:
Ellers send mig en konkret email og en log fil (fra Status Monitor) så skal jeg kommentere yderligere. |
|
| Back to top |
|
 |
ThomasA Not too shy to talk
|
| Posted: Wed Oct 03, 2007 6:18 am Post subject: |
|
|
| Quote: | | sikre at "When a HTML email contains pictures located on the internet ..." ikke er markeret |
Dette er ikke og har aldrig været markeret i Emailsignature cockpittet.
Dog er denne mulighed i outlook: indstillinger->postformat->internetformat slået til ved alle pc'ere jeg indtil nu har tjekket.
Skal det forståes således at denne markering skal fjernes fra alle pc'eres outlook? |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1940 Location: Stoevring, Denmark
|
| Posted: Wed Oct 03, 2007 8:01 pm Post subject: When a HTML email contains pictures located on the internet |
|
|
Ja, den markering skal fjernes i Outlook. Prøv hos én bruger og se om det ikke hjælper.
Jeg benytter version 4.9.0 og her fjernes markering i Outlook når den fjernes i Cockpit. Så prøv at opgradere hvis du ønsker central ændring på klienterne - eller link til billeder ...  |
|
| Back to top |
|
 |
|