Managing email signatures?
Click download Free Trial
Manage Email Signatures Centrally - For All Users
extend your brand and promote your products, services, special events and news

Your eMailSignaturer resource    Receive answers in my inbox    Add URL in your RSS reader    Join us on Facebook     RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
LiveZilla Live Help

SignOWA.exe fejl

Post new topic   Reply to topic    email signatureManage Email Signatures Centrally - For All Users Forum Index -> Dansk, Svensk og Norsk Support
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ulla
Quite a regular

Posted: Wed May 16, 2007 10:28 am    Post subject: SignOWA.exe fejl Reply with quote

Jeg har kommunikeret med Jesper Frier, som bad mig oprette denne tråd.
Når jeg kører SignOWA.exe med debug, får jeg denne fejl:

Using the url: https://oma.aarsleff.com/exchange/
Sending HTTP request to: https://oma.aarsleff.com/exchange/uju/
The remote server returned an error: (401) Unauthorized.

Men skriver jeg denne URL i en browser, så får jeg et login til min OWA og kan logge på.

Vi bruger ikke forms based authentication.

Sign.exe køres før SignOWA.exe.

Jeg ved selvfølgelig ikke, hvordan det teknisk fungerer, men hvis SignOWA forsøger at åbne min (UJU) mailbox for at lægge signaturerne ind, så vil den vel få Unauthorized, når den ikke sender min kode med eller ...??

Hilsen Ulla Justesen - Per Aarsleff A/S - IT afdelingen
Back to top
View user's profile Send private message
Jakob Christensen
Certified Professional
Certified Professional

Posted: Wed May 16, 2007 12:12 pm    Post subject: Re: SignOWA.exe fejl Reply with quote

Hej Ulla.

Ulla wrote:

Men skriver jeg denne URL i en browser, så får jeg et login til min OWA og kan logge på.

Vi bruger ikke forms based authentication.

Sign.exe køres før SignOWA.exe.

Jeg ved selvfølgelig ikke, hvordan det teknisk fungerer, men hvis SignOWA forsøger at åbne min (UJU) mailbox for at lægge signaturerne ind, så vil den vel få Unauthorized, når den ikke sender min kode med eller ...??

Ja, hvis OWA beder om brugernavn/password, når du indtaster URL'en i en browser, så vil signOWA ikke virke. SignOWA forsøger at bruge Windows authentication, hvilket kun virker, når du sidder på domain'et, og OWA er sat op til at understøtte dette. Derfor undrer mig lidt, at OWA beder om brugernavn/password i en browser, når det er sat op til Windows authentication (og ikke forms).

Kan du fortælle lidt mere om din opsætning? Er OWA i jeres intranet zone? Skal du normalt altid indtaste brugernavn/password, når du tilgår OWA via en browser, eller er det kun for den URL, du har skrevet?

Mvh. Jakob.
Back to top
View user's profile Send private message
Jesper Frier
Certified Professional
Certified Professional

Posted: Sat Jun 02, 2007 10:06 am    Post subject: Hent den seneste version under download Reply with quote

Download den seneste version som understøtter SSL/HTTPS.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Post new topic   Reply to topic    Manage Email Signatures Centrally - For All Users Forum Index -> Dansk, Svensk og Norsk Support All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Add URL in your RSS reader | About Us | Terms and conditions | © 2012 eMailSignature North America, Inc. and eMailSignature Aps.