| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
RSD-ICT Just popping in
|
| Posted: Tue Mar 17, 2009 6:59 am Post subject: Spatie teveel in gebruikers naam |
|
|
Beste,
Ik gebruik de volgende variablen in de handtekening, omdat ik de display name uit de AD hiervoor niet kan gebruiken.
(first name) (middle name) (last name)
Echter als de gebruiker geen middle name heeft staan er 2 spaties tussen first en lastname.
Hoe dit op te lossen zonder de AD te wijzigen? |
|
| Back to top |
|
 |
Kars Engwirda Certified Professional

|
| Posted: Thu Mar 19, 2009 9:20 am Post subject: |
|
|
Beste,
bedankt voor de input.
Ik zal mijn collega hierover informeren, welke dan z.s.m. hier even op terugkomt.
-edit-
Nog even een oplossing:
Je kunt ook een identieke handtekening aanmaken, en deze zonder de middle_initials er bij. Deze zou dan gekoppeld kunnen worden aan de gebruikers die er geen hebben.
-edit2-
Je kunt de functie "Insert conditional text" gebruiken. Deze functie zorgt ervoor dat als de waarde "NULL" is hij deze variabele overslaat en er dus ook geen spatie geplaatst wordt.
Met vriendelijke groeten,
Kars Engwirda
DLA ICT _________________ www.email-handtekening.nl
Last edited by Kars Engwirda on Mon May 04, 2009 7:08 am; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
frisotrip Certified Professional

|
| Posted: Fri Mar 20, 2009 7:35 am Post subject: |
|
|
| Kars Engwirda wrote: | Beste,
bedankt voor de input.
Ik zal mijn collega hierover informeren, welke dan z.s.m. hier even op terugkomt.
-edit-
Volgens ons kan het niet.
Er staan tussen de taggs ook een spatie. Deze zal het programma dus altijd plaatsen.
De AD zal dan toch moeten worden aangepast; in de handtekening de spaties laten vervallen, en in de AD er 1 voor zetten.
Anders is het zonder php code niet mogelijk.
En php wordt niet ondersteund in eMailSignature.
Met vriendelijke groeten,
Kars Engwirda
DLA ICT |
Nog even een oplossing:
Je kunt ook een identieke handtekening aanmaken, en deze zonder de middle_initials er bij. Deze zou dan gekoppeld kunnen worden aan de gebruikers die er geen hebben |
|
| Back to top |
|
 |
frisotrip Certified Professional

|
| Posted: Thu Apr 30, 2009 9:49 am Post subject: |
|
|
| Je kunt de functie "Insert conditional text" gebruiken. Deze functie zorgt ervoor dat als de waarde "NULL" is hij deze variabele overslaat en er dus ook geen spatie geplaatst wordt |
|
| Back to top |
|
 |
|