Managing email signatures?
Click download Free Trial
Manage Email Signatures Centrally - For All Users
extend your brand and promote your products, services, special events and news

Your eMailSignaturer resource    Receive answers in my inbox    Add URL in your RSS reader    Join us on Facebook     RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
LiveZilla Live Help

Status: 6500

Post new topic   Reply to topic    email signatureManage Email Signatures Centrally - For All Users Forum Index -> Dansk, Svensk og Norsk Support
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Jesper Frier
Certified Professional
Certified Professional

Posted: Mon Aug 06, 2007 10:30 am    Post subject: Status: 6500 Reply with quote

Version 4.8.5
Kilde: table/view emailsignatureviewv4

Quote:
Picture path not found: c:\program files\office add-on\eMailSignature\oao_logo.gif - 51A2

Picture path not found: \\disk\distpoint\eMailSignatureV4\KPCLogo.gif - 51A2

Picture path not found: \\disk\distpoint\eMailSignatureV4\KPClogotext.gif - 52A2

Her skal du sikre at brugerne har adgang til stien ovenfor. Normalt vil billeder blive placeret på et fællesdrev når du foretrækker at indlejre billeder.

Quote:
Status: 6500: C:\Documents and Settings\ReleaseEngineer.MACROVISION\Application Data\Microsoft\Signaturer\KPC_Standard.htm, 53, File not found

Er det dit brugernavn; ReleaseEngineer.MACROVISION?
Og er denne bruger sat til at benytte KPC_Standard.htm?
Er det en enkeltstående fejl for en enkelt bruger?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
sla
Just can't stay away

Posted: Mon Aug 06, 2007 11:20 am    Post subject: Reply with quote

Overordnet kan jeg sige at jeg er ved at implementere 4.8.5.
Loggen er fra min egen bruger "sla", hvor jeg bare kører sign exe fra menuen i cockpit.

\\disk\distpoint er fælles hvor alle har læseadgang.

C:\Documents and Settings\ReleaseEngineer.MACROVISION\Application Data\Microsoft\Signaturer\KPC_Standard.htm er noget cockpit selv finder på, jeg er logget ind som "sla" brugeren (vista pc ).

Jeg har netop forsøgt at køre:
\\disk\DistPoint\eMailSignatureV4\sign.exe Provider=sqloledb;Data Source=SQL;Initial Catalog=syn_main;User Id=USER;Password=PASSWORD;
fra en XP pc, men der sker ikke noget og der kommer ikke en log linie fra denne anden bruger i cockpit's status monitor.
hvordan debugger jeg det?

mvh SLA[/quote]
Back to top
View user's profile Send private message
Jesper Frier
Certified Professional
Certified Professional

Posted: Mon Aug 06, 2007 11:43 am    Post subject: Reply with quote

sla wrote:
Jeg har netop forsøgt at køre:
\\disk\DistPoint\eMailSignatureV4\sign.exe Provider=sqloledb;Data Source=SQL;Initial Catalog=syn_main;User Id=USER;Password=PASSWORD;
fra en XP pc, men der sker ikke noget og der kommer ikke en log linie fra denne anden bruger i cockpit's status monitor.
hvordan debugger jeg det?

Debug Klient her.
Jeg vil anbefale at afvikle Sign.exe fra NETLOGON. Ellers prøv at sætte flere rettigheder på mappen eMailSignatureV4.

Har du sat rettigheder på dine tabeller i SQL jf. vores quickguides under download?

sla wrote:
C:\Documents and Settings\ReleaseEngineer.MACROVISION\Application Data\Microsoft\Signaturer\KPC_Standard.htm er noget cockpit selv finder på, jeg er logget ind som "sla" brugeren (vista pc ).

Mystisk ... har ikke nogen rapport på Vista problemer.

FORSLAG
For at tage et problem ad gangen, vil jeg foreslå at du placerer settings.mdb (Standard Access DB i installationsmappen) på en netshare med skriveadgang.
Sæt Cockpit op til at benytte den DB.
Når det virker kan du så opretter du SQL DB og sætter rettigheder.
På den måde kan vi behandle ét problem ad gangen ... er der nu fejl på SQL er det et spørgsmål om rettigheder.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
sla
Just can't stay away

Posted: Mon Aug 06, 2007 1:09 pm    Post subject: Reply with quote

Tak! fandt selv XP fejlen vha debug på sign.exe:

XP Maskinen virker nu! det var initial catalog der var forkert Confused

Vista maskinen kan stadig ikke, tror der er ged i min maskine, har lige testet på en anden vista pc og der virker det som det skal. Razz

Jeg tror det spiller nu. Du hører nærmere hvis jeg har flere problemer.

mvh
Søren Lambæk
KPC Byg
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Manage Email Signatures Centrally - For All Users Forum Index -> Dansk, Svensk og Norsk Support All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Add URL in your RSS reader | About Us | Terms and conditions | © 2012 eMailSignature North America, Inc. and eMailSignature Aps.