|
Manage Email Signatures Centrally - For All Users extend your brand and promote your products, services, special events and news
|
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
mal Just popping in
|
| Posted: Thu Aug 28, 2008 8:15 am Post subject: Udrulning af signatur |
|
|
Kan jeg tilføje logon script for e-mail signatur til alle brugere, men sikre at kun dem jeg har tildelt signatur i cockpit få den tildelt og de andre, som ikke endnu har fået signatur kan forsatte uden problemer med personlige indstillinger de har i Outlook ? _________________ Mal Nygaard |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1940 Location: Stoevring, Denmark
|
| Posted: Thu Aug 28, 2008 8:49 am Post subject: Best Practice: Deploy signatures |
|
|
Hvis du IKKE ønsker at alle brugere skal have styret deres email signaturer, så differensierer du ved at benytte
forskellige logon scripts,
eller retter nuværende script så Sign.exe kun afvikles hvis bruger er med i en bestem AD gruppe.
Jeg har ikke koden for den sidste mulighed, men jeg ved det kører sådan flere steder - specielt i større organisationer hvor det er svært at styre forskellige logon scripts. Hvis du (eller andre) har koden, så post meget gerne i denne tråd ...
Men jeg forklarer lige deployment, så jeg er sikker på jeg har forstået spøgsmålet korrekt ...
Actions -> Deploy signatures:
- For Groups - Brug denne hvis forskellige grupper skal have forskellige indstillinger.
Best Practice er at benytte Distribution Groups.
- For Individual Users - Brug denne hvis brugere har specielle ønsker. Husk at du først ser brugere når de har afviklet Sign.exe. Det betyder samtidig at de 1. gang får enten "For All" eller "For Groups" indstilling.
Best Practice er at tildele signaturer til grupper - med mindre du kan genbruge design hvor det så ikke kræver ekstra administration.
- For All - Denne indstilling gælder for alle brugere som ikke har en gruppe eller en individuel indstilling.
Best Practice er at sætte indstilling så den passer til 80% af alle dine brugere - og den skal altid indstilles.
_________________ </Jesper> | Test Email Signature | Showcase |  |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|