|
Manage Email Signatures Centrally - For All Users extend your brand and promote your products, services, special events and news
|
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Ulla Quite a regular
|
| Posted: Thu Jun 19, 2008 9:57 am Post subject: Administrer indlejrede billeder |
|
|
Når jeg lægger billede nr. 5 ind, klikker Gem - så siger den ikke "Billeder er lagt ind i databasen", men den lister alle filnavne+sti op på de 5 billeder "\\arhsrv06\emailsignature\Images\Bane.jpg,\\arhsrv06\emailsignature\Images\Hedegaar.jpg,\\arhsrv06\emailsignature\Images\DanJord.jpg,\\arhsrv06\emailsignature\Images\DanPipe.jpg,\\arhsrv06\emailsignature\Images\Aarsleff.jpgPIC.D02"
Læg mærke til til slut, hvor den tilføjer PIC.D02.
Jeg har prøvet at tilføje billederne i en anden rækkefølge, for at se om det var et bestemt billede, der var problemet, men den fejler altid på nummer 5.
Når jeg så siden går ind i Administrer indlejrede billeder, er den tom og jeg kan starte forfra.
Det har heller ikke noget med størrelser på billeder, da jeg har prøvet med 5 billeder på kun 4 KB.
Kender I problemet? |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1940 Location: Stoevring, Denmark
|
|
| Back to top |
|
 |
Ulla Quite a regular
|
| Posted: Thu Jun 19, 2008 11:05 am Post subject: |
|
|
Jeg har jo ikke SQL-server, men Access-database bagved min.
Jeg har ændret felt-længden fra 50 til 250 på tabellen Pictures og feltet cs. Det hjalp ganske rigtigt.
Mit eneste problem er, at jeg skal huske denne ændring, hvis jeg restorer en gammel setting.mdb - ikke specielt hensigtsmæssigt. |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1940 Location: Stoevring, Denmark
|
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|