Managing email signatures?
Click download Free Trial
Manage Email Signatures Centrally - For All Users
extend your brand and promote your products, services, special events and news

Your eMailSignaturer resource    Receive answers in my inbox    Add URL in your RSS reader    Join us on Facebook     RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
LiveZilla Live Help

Administrer indlejrede billeder

Post new topic   Reply to topic    email signatureManage Email Signatures Centrally - For All Users Forum Index -> Dansk, Svensk og Norsk Support
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ulla
Quite a regular

Posted: Thu Jun 19, 2008 9:57 am    Post subject: Administrer indlejrede billeder Reply with quote

Når jeg lægger billede nr. 5 ind, klikker Gem - så siger den ikke "Billeder er lagt ind i databasen", men den lister alle filnavne+sti op på de 5 billeder "\\arhsrv06\emailsignature\Images\Bane.jpg,\\arhsrv06\emailsignature\Images\Hedegaar.jpg,\\arhsrv06\emailsignature\Images\DanJord.jpg,\\arhsrv06\emailsignature\Images\DanPipe.jpg,\\arhsrv06\emailsignature\Images\Aarsleff.jpgPIC.D02"

Læg mærke til til slut, hvor den tilføjer PIC.D02.
Jeg har prøvet at tilføje billederne i en anden rækkefølge, for at se om det var et bestemt billede, der var problemet, men den fejler altid på nummer 5.
Når jeg så siden går ind i Administrer indlejrede billeder, er den tom og jeg kan starte forfra.
Det har heller ikke noget med størrelser på billeder, da jeg har prøvet med 5 billeder på kun 4 KB.
Kender I problemet?
Back to top
View user's profile Send private message
Jesper Frier
Certified Professional
Certified Professional

Posted: Thu Jun 19, 2008 10:52 am    Post subject: Reply with quote

Hej Ulla,

Har haft denne som minder om din oplevelse, og den er rettet i nyt SQL settings script.

Hvis du har benyttet tidligere script, hjælper det så at udvide nvarcar til 250?

Ellers send dine billeder til mig, så prøver jeg at eftervise symptom på SQL settings DB.
Ulla
Quite a regular

Posted: Thu Jun 19, 2008 11:05 am    Post subject: Reply with quote

Jeg har jo ikke SQL-server, men Access-database bagved min.
Jeg har ændret felt-længden fra 50 til 250 på tabellen Pictures og feltet cs. Det hjalp ganske rigtigt.
Mit eneste problem er, at jeg skal huske denne ændring, hvis jeg restorer en gammel setting.mdb - ikke specielt hensigtsmæssigt.
Back to top
View user's profile Send private message
Jesper Frier
Certified Professional
Certified Professional

Posted: Thu Jun 19, 2008 12:28 pm    Post subject: Reply with quote

Havde glemt du anvendte standard Access.
Med 700 brugere er du den største bruger med default Access DB.
Hvis du skulle anskaffe en SQL Server på et tidspunkt så vil jeg anbefale SQL settings DB aht. stabiliteten Razz .

Exclamation Sådan tager du let backup så du restore med din nye tabel setting.

Exclamation Bug report oprettet her.
Post new topic   Reply to topic    Manage Email Signatures Centrally - For All Users Forum Index -> Dansk, Svensk og Norsk Support All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Add URL in your RSS reader | About Us | Terms and conditions | © 2012 eMailSignature North America, Inc. and eMailSignature Aps.