| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1940 Location: Stoevring, Denmark
|
| Posted: Wed Apr 11, 2007 5:34 am Post subject: Lad brugere selv indtaste i AD |
|
|
Fra version 4.7.5 har du mulighed for at lade brugere selv indtaste deres kontakt informationer i Active Directory.
Dette skærmbilled åbner sig hos brugeren når en bestem HKCU med værdi=1 afvikles af Sign.exe:
Sådan gør jeg:
1) Download den nyeste version af Sign.exe.
2) Kør denne reg-key=1 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Office add-on\eMailSignature].
3) Afslut med at køre denne reg-key=0.
Last edited by Jesper Frier on Thu Apr 19, 2007 6:37 am; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1940 Location: Stoevring, Denmark
|
| Posted: Thu Apr 12, 2007 5:50 am Post subject: Integreres i Cockpit ultimo april (v.4.8.0) |
|
|
| I version 4.8.0 (ultimo april 2007) integreres funktion i Cockpit hvorfra du kan styre hvilke brugere som skal opdatere information - og hvilke felter det skal være muligt at opdatere. |
|
| Back to top |
|
 |
Bjarne Mess Certified Professional

|
| Posted: Mon May 14, 2007 1:08 am Post subject: |
|
|
Denne feature er frigivet som ekstra modul i version 4.8.
Man kan vælge hvilke felter den enkelte bruger har lov at opdatere fra Cockpittet, således at man kan planlægge de enkelte folks opdatering af felter i AD. _________________ </Bjarne> | Test Email Signature | Showcase |  |
|
| Back to top |
|
 |
Soeren_Pr Not too shy to talk
|
| Posted: Thu May 31, 2007 10:52 am Post subject: Lad brugere selv indtaste i AD |
|
|
Spændende - det må jeg prøve!
Men - når jeg vil aktivere modulet får jeg denne meddelelse:
Thid module is not available. Please obtain valid license from Office add-on, supportofficeaddon.com
Er min license key invalid?
Søren Præstegaard
Forskningscenter Risø - DTU |
|
| Back to top |
|
 |
Bjarne Mess Certified Professional

|
| Posted: Thu May 31, 2007 10:55 am Post subject: |
|
|
Du vil modtage en ny nogle med email som aktiverer denne feature så du kan prøve den af. _________________ </Bjarne> | Test Email Signature | Showcase |  |
|
| Back to top |
|
 |
|