| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
asa Quite a regular
|
| Posted: Tue Jun 02, 2009 2:15 pm Post subject: Logofiler i signaturer ved hjælp af link |
|
|
Hejsa
Alle vores signaturer linker til en logofil, som ligger i et media bibl. på vores hjemmeside, hvilket er rigtig fint af hensyn til størrelsen. Men desværre oplever vi gang på gang, at modtageren af vores mails får 2 vedhæftede filer (som er linket, der henviser til vores logofiler). Hvordan kommer vi ud over den lidt kedelige ting.
Mange hilsner
Annette |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1925 Location: Stoevring, Denmark
|
| Posted: Tue Jun 02, 2009 2:53 pm Post subject: |
|
|
Hej Anette,
Vil du videresende én af de emails som har vedhæftet filer - og samtidig sende en email direkte til undertegnede (jf at officeaddon.com) med den samme signatur.
Er det er generelt problem - eller ser du det kun hos enkelte modtagere?
Du kan godt skifte til indlejrede billeder, men jeg tror ikke det løser det omtalte problem, da jeg har en mistanke om en special indstilling hos en enkelt eller få modtagere ...  _________________ </Jesper> | Manage Email Signatures from your Desktop | Test Email Signature in All In-boxes | Email Signature Showcase |
|
| Back to top |
|
 |
asa Quite a regular
|
| Posted: Thu Jun 04, 2009 4:01 pm Post subject: |
|
|
Hej igen
Vil indlejrede billeder ikke altid sendes som vedhæftede filer - det mener jeg var årsagen til, vi valgte at linke. |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1925 Location: Stoevring, Denmark
|
| Posted: Thu Jun 04, 2009 4:36 pm Post subject: |
|
|
Indlejrede billeder vil kun sjældent blive sendt som vedhæftet filer - I de tilfælde hvor du sender til en modtager som kun kan modtage i Plain Text format.
Den primære årsag til at vælge linkede billeder er at det er mere driftsikkert - forstået på den måde at der er en række uheldigheder i Outlook som gør at indlejrede billeder periodisk vises som røde krydser (det er beskrevet i det link jeg sendte). I Cockpit kan du fjerne de røde krydser når de opstår, men du kan ikke undgå at de kommer før Microsoft frigiver en ny version.
Sender du eksempler til mig som foreslået, så vi kan finde årsagen?
Eller du har måske allerede fundet ud af at de vedhæftede filer er enkeltstående ...  _________________ </Jesper> | Manage Email Signatures from your Desktop | Test Email Signature in All In-boxes | Email Signature Showcase |
|
| Back to top |
|
 |
|