Managing email signatures?
Click download Free Trial
Manage Email Signatures Centrally - For All Users
extend your brand and promote your products, services, special events and news

Your eMailSignaturer resource    Receive answers in my inbox    Add URL in your RSS reader    Join us on Facebook     RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
LiveZilla Live Help

Word som editor

Post new topic   Reply to topic    email signatureManage Email Signatures Centrally - For All Users Forum Index -> Dansk, Svensk og Norsk Support
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bax
Just popping in

Posted: Thu Jun 21, 2007 8:05 am    Post subject: Word som editor Reply with quote

Signatur kommer ikke på mails, når word bruges som editor OG signaturen er parret med en kampagne.
Kun kampagnen kommer på.

Slår man word fra, kommer begge på.

Kører jeg uden kampagne, kommer signaturen på, uanset om jeg har word som editor eller ej

mvh

brian
Back to top
View user's profile Send private message
Jesper Frier
Certified Professional
Certified Professional

Posted: Thu Jun 21, 2007 5:12 pm    Post subject: Reply with quote

Kan du bekræfte at det også sker når du bruger en af standard signaturerne i Cockpit?

Jeg spørger for at være sikker på at ikke Jeres egen HTML kode - i kombination med Word's "fortolkning" - er årsagen.

Lad mig høre retur.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Jesper Frier
Certified Professional
Certified Professional

Posted: Mon Jun 25, 2007 6:39 pm    Post subject: Kan ikke genskabe fejl Reply with quote

Jeg har nu testet på v.4.8.5, Access som datakilde, Outlook 2003 og med Word som editor. Kampagner ruller på som de skal og signatur er intakt.

Jeg kan således ikke genskabe problem og flytter tråden til support.

Jeg kan tilbyde at gennemgå installationen remote. Hvis det viser sig at eMailSignature er årsag til fejlen, så faktureres timeforbrug ikke.

Lad mig høre hvad du ønsker?
Back to top
Jesper Frier
Certified Professional
Certified Professional

Posted: Sat Jun 30, 2007 9:12 am    Post subject: HTML kampagne kode Reply with quote

Remote support viste at problemet skyldes brug af advanceret HTML kodning som ikke vises korrekt i Outlook.

Følg derfor disse retningslinier hvis du ikke anvender den indbyggede editor i Cockpit.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Manage Email Signatures Centrally - For All Users Forum Index -> Dansk, Svensk og Norsk Support All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Add URL in your RSS reader | About Us | Terms and conditions | © 2012 eMailSignature North America, Inc. and eMailSignature Aps.