| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
DH Just popping in
|
| Posted: Mon Feb 08, 2010 9:08 am Post subject: Problem efter flytning....... sign kommer ikke på mail |
|
|
Vi er ved at flytte til et MEGET større domain, og har i den forbindelse fået et lille problem med vores EmailSignature 5.5
Da jeg ikke har adgang til login script, køre vi sign.exe lokal via startup folderen og det ser ud til at virke helt fint, men signaturen kommer bare ikke på vores email, jeg kan se den under options-mailformat-signatures men den kommer ikke på mailen før jeg manuelt har været inden og vælge den.
Har i en idé til hvad det kan være ???
Med venlig hilsen
DH |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1667 Location: Stoevring, Denmark
|
| Posted: Mon Feb 08, 2010 11:08 am Post subject: |
|
|
Prøv lige at åbne Diagnostics og post så log fil (højre klik bruger).
Her kan du fx. se hvilke indstillinger Sign.exe finder for den pågældende bruger. Og du kan se i hvilken database informationerne hentes.
Det er før set at der rettes i én database (via Cockpit) og deployes fra en anden ved en fejl ...  _________________ </Jesper> | Email signature Health Check >>> My test results |
|
| Back to top |
|
 |
DH Just popping in
|
| Posted: Mon Feb 08, 2010 1:41 pm Post subject: |
|
|
Har sendt dig en PM  |
|
| Back to top |
|
 |
Jesper Frier Certified Professional

Joined: 09 Sep 2006 Posts: 1667 Location: Stoevring, Denmark
|
| Posted: Mon Feb 08, 2010 3:51 pm Post subject: |
|
|
Der er ikke umiddelbart noget som forklarer hvorfor signaturen ikke sættes som standard.
Gælder problemet alle som tilhører denne gruppe? Security eller Distributionsliste?
- CDK-GG.DigitalHouseUsers
Prøv at slette gruppen og importere den igen. Hvis der har været ændret i navn i AD, så opdateres det ikke automatisk i eMailSignature databasen.
Det er en problemstilling som er ændret i version 7.
Du bør flytte dette indlejrede billed (signatur.gif) fra dit NETLOGON share og placere det på et fællesdrev.
- Cockpit 5.5.0 (klik signatur) -> Insert embedded image -> Manage embedded images _________________ </Jesper> | Email signature Health Check >>> My test results |
|
| Back to top |
|
 |
|